Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

13 de setembre de 2022

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de setembre d'elfue.com obri amb l'oferta de Postgraus Propis que ofereix la Universitat Jaume I i les col·laboracions entre l'UJI i ASCER, Cambra de Comerç i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies.

D'altra banda, ressaltem que l'aliança d'universitats internacionals EDUC en el qual participa l'UJI rep 12,8 milions de finançament europeu per als pròxims quatre anys, la presentació de la imatge de Dynamo per a traslladar els avanços en òptica del projecte Horitzó Europa, el treball de FUE-UJI a nivell internacional amb experts en sostenibilitat a través del programa Pioneers into Practice de Climate-KIC o la participació de FUE-UJI en la reunió transnacional del projecte Erasmus+ Zero Waste en Malmo, Suècia.

Així mateix, informem dels pròxims congressos: II Congrés Internacional de Marca, Territori i Esport; el XXV Congrés Internacional de Turisme: Mirant al futur amb garanties i el V Congrés Internacional de Carreras per Muntanya.

Finalment, publiquem les últimes ofertes del programa de Pràctiques Extracurriculars i Beques per a acabats de titular, i destaquem l'aparició de FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI