Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

12 de juliol de 2022

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de juliol d'elfue.com obri amb la notícia del viatge de la FUE-UJI a l'Argentina per a l'agenda de treball i difusió del projecte ECOMAyA. A més, destaquem que l'antic alumnat tindrà una tarifa especial en la matrícula dels postgraus propis UJI i l'estrena del programa Study Abroad amb un grup d'estudiantat de la universitat mexicana de Pobla.

D'altra banda, ressaltem la reunió entre la FUE-UJI i l'Aeroport de Castelló per a establir línies de col·laboració, els resultats de la Trobada d'Àlgebra Computacional i Aplicacions, i la participació de l'INIT UJI en l'esdeveniment internacional a Macedònia del projecte Zero Waste de la FUE-UJI.

Així mateix, esmentem la celebració de la 3a conferència virtual del projecte ACML a Polònia i l'èxit del Congrés de Dret Romà, que va reunir més de 85 participants.

Finalment, mostrem el vídeo de l'inici de Cursos de Formació de la Universitat Jaume I, exposem noves ofertes de Pràctiques Extracurriculars i Beques del Programa Experience i subratllem l'aparició de FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI