Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

10 de Gener de 2024

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de gener de elfue.com obri amb l'adhesió al Patronat de l'empresa castellonenca Elektrosol. L'empresa d'instal·lacions solars fotovoltaiques Elektrosol es va incorporar al Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, en un acte celebrat en la seu de la FUE-UJI.

D'altra banda, el passat 15 de desembre es va celebrar la reunió del Ple del seu Patronat, en la qual es va presentar el Pla d'Actuació 2024 i algunes de les activitats més destacades desenvolupades per la FUE-UJI en 2023, any en què l'entitat ha commemorat el seu 30 aniversari.

Destaquem també diverses notícies com la participació de l'EuroFUE-UJI en el Infoday Regional Clúster 5 i 6 d'Horitzó Europa amb els investigadors de l'estructura PIMA UJI, Grup d'investigació en Polímers i Materials Avançats. Així com l'assistència a la Trobada Empresarial organitzada per Radio Castelló Cadena SER i l'Ajuntament d'Onda.

A més, esmentem l'inici del Màster en Història del Món Hispànic: Les Independències Iberoamericanes i el Màster en Història Militar de les Guerres Contemporànies. Exposem també l'agenda de l'inici de nous cursos de formació d'este mes i l'aparició de la FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI