Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

10 de Gener de 2023

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de gener del elfue.com obri amb la notícia de la reunió del Ple del Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa celebrada al desembre. L'esdeveniment va ser dirigit per la rectora i presidenta de la FUE-UJI, Eva Alcón, qui va mostrar el seu agraïment a la Fundació pel suport de posicionament internacional en la Universitat. A més, la gerent de la FUE-UJI, Gloria Serra, va presentar les línies d'actuació previstes per a l'any 2023 a través del Pla d'Actuació 2023 i Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, va esmentar algunes de les activitats més destacades desenvolupades per la Fundació en els últims mesos.

Així mateix, ressaltem el principal resultat del projecte START UP coordinat per la FUE- UJI, la reunió amb l'alcalde de l'Alcora per a estudiar possibles línies de col·laboració, la inauguració del curs de la Gestió de la Innovació Municipal i el viatge de la EuroFUE-UJI a Brussel·les amb Simetria Grup.

Finalment, esmentem els cursos que han començat aquest mes de gener, publiquem les últimes ofertes del programa de Pràctiques Extracurriculars i Beques per a acabats de titular i destaquem l'aparició de la FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI