Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

5 de agost de 2022

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí d'agost d'elfue.com obri amb la notícia de la signatura del conveni entre la FUE-UJI i el British School of Vila-real per a reforçar les seues línies de col·laboració. A més, anunciem la posada en marxa del projecte e-Diploma, coordinat per l'UJI.

D'altra banda, ressaltem la presentació de la segona newsletter del projecte ECOMAyA i la reunió entre la FUE-UJI i ADEIT Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València.

Així mateix, esmentem la participació de la Fundació en el training del projecte Erasmus+ Intercat sobre accessibilitat i sostenibilitat a Grècia, l'èxit del primer curs Study Abroad UJI amb estudiantat de la universitat mexicana de Pobla i la moderació de l'EuroFUE-UJI en la taula redona La Dimensió Europea de la Cultura.

Finalment, informem dels pròxims congressos: II Congrés Internacional de Marca, Territori i Esport; el XXV Congrés Internacional de Turisme: Mirant al futur amb garanties i el V Congrés Internacional de Carreres per Muntanya

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI