Logo edifici FUE-UJI

Balanç àrea de formació 2023
Formació FUE-UJI

24 de Gener de 2024

La Fundació va gestionar en 2023 un total de 60 accions formatives, la qual cosa es tradueix en 16.116 hores lectives

La gestió d'els ensenyaments pròpies i de formació permanent de la Universitat Jaume I és una de les principals àrees d'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa.

L'any 2023, es van impartir un total de 60 accions formatives de l'UJI, amb 769 alumnes, la qual cosa es tradueix en 16.116 hores lectives.

En 2023, la Universitat Jaume I, amb el suport de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, ha aconseguit consolidar les microcredencials formatives en la seua oferta educativa. Això ha permés a la institució adaptar-se de manera efectiva a les demandes canviants de l'entorn educatiu i laboral actual. La implementació de microcredencials, com la de Captació i Gestió de Finançament Europeu, ha enriquit significativament l'oferta acadèmica, brindant als estudiants oportunitats flexibles i personalitzades per a adquirir habilitats específiques.

Pel que fa a la gestió dels títols propis de la Universitat Jaume I, en 2023 es van llançar com a novetat, entre altres, el Màster de Formació Permanent en Tècniques Domiciliàries de Tractament Renal Substitutiu i el d'Expert/a en Assistència en Centres de Naixement, amb el que són ja 32 postgraus els propis que ofereix la universitat.

La Universitat Jaume I ha demostrat durant el 2023 el seu compromís constant amb l'excel·lència acadèmica i la inclusió social, amb exemples com la Càtedra CAFO d'Activitat Física i Oncologia de la Universitat Jaume I, o el curs UniDiversitat impulsat per l'UJI i Fundació ONCE i destinat a joves amb discapacitat, projectes per als quals ha comptat amb la col·laboració en la gestió de la FUE-UJI.

Al llarg del 2023, la Fundació va dur a terme accions formatives en estreta col·laboració amb entitats i empreses de gran rellevància a la província. Entre aquestes col·laboracions s'inclouen aliances significatives amb organitzacions com UBE, ASCER, l'Ajuntament de Benicàssim, FISABIO i FVMP, entre altres. Les accions formatives no sols han consolidat la presència activa de la VA SER-UJI en la comunitat local, sinó que també han contribuït a enfortir la connexió entre l'àmbit acadèmic i l'empresarial.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites