Estudiante de Ingeniería Informática, Matemática Computacional

dpto-jornadas

Fecha15/04/2019
ActividadCompañía de software
MOBILE DEVELOPER: Implementing of new functionalities as defined by the Product team. Working closely with several teams, like UX & Graphic Design, Operations, QA or Back-end: Improving UX by designing and developing web applications, Ensuring the proper integration of website apps within our core applications, Testing website functionalities and troubleshooting. Maintaining the company's Android Product app and the currently deployed applications. Customizing of the company's Android Product to fit the customers’ needs.
PoblaciónCastellón
Bolsa de ayuda:700€/mes
Horas / día7 horas/día

Este programa se complementa con el Programa de becas de titulados (PBT)