Logo edifici FUE-UJI

L'antic alumnat tindrà una tarifa especial en el postgrau propi de l'UJI
Formació FUE-UJI

30 de juny de 2022

Els membres AlumniSAUJI Premium gaudiran d'una reducció del 3% en el total de la matrícula

El Programa AlumniSAUJI, la Fundació Universitat-Empresa (FUE-UJI) i l’Oficina d’Estudis col·laboren per a oferir als membres del programa d’antics alumnes i amics i amigues de l’UJI avantatges en la formació permanent de la Universitat Jaume I.

D’una banda, s’oferiran dues places amb una reducció del 3% de la matrícula tant en els màsters propis com en els cursos d’especialització i cursos d’expert. Aquesta reducció suposa entre 25 i 200 euros menys, segons el màster o curs, i per a accedir-hi caldrà tenir tres mesos d’antiguitat en la categoria Premium del programa.

Pel que fa a la formació continuada, hi haurà descomptes en molts dels cursos oferits dins les diferents branques de coneixement. A diferència del cas anterior, no caldrà antiguitat mínima ni es limitarà el nombre de membres que poden gaudir del descompte. Només serà necessari pertànyer al col·lectiu AlumniSAUJI Premium.

L’objectiu és fer valdre la filiació Premium oferint serveis exclusius i de qualitat en formació continuada i incrementar la notorietat de la formació de postgrau propi entre els membres.

La Universitat Jaume I presenta per al curs 2022-2023 una oferta àmplia i diferenciada amb 41 màsters universitaris, 22 programes de doctorat i una variada oferta de postgrau propi composta per 21 màsters propis, en 19 dels quals s’aplica la tarifa especial, cursos d’especialització i cursos d’expert. Aquests estudis, destinats a la formació i especialització de titulats universitaris oficials, tenen un enfocament predominantment pràctic, especialitzat i basat en les necessitats del mercat laboral.

Els cursos de formació continuada, per la seua part, estan oberts a totes les persones interessades a actualitzar o adquirir coneixements, sense necessitat que tinguen titulació, i als professionals directament relacionats amb l’especialitat de l’estudi.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres