Logo edifici FUE-UJI

Jornades FUE-UJI

26 de agost de 2021

Universitat Jaume I, de l'1 al 3 de setembre 2021

Les Jornades d'Automàtica constitueixen, des de la seua primera edició en 1977, una cita ineludible al nostre país per als qui centrem la nostra activitat professional en l'Automàtica, en totes les seues dimensions, tant des del món científic i acadèmic com de l'empresa.

Després de les últimes Jornades presencials, Ferrol 2019, a causa de les circumstàncies sobrevingudes per l'actual pandèmia, Castelló no va poder celebrar en 2020 aquest esdeveniment com estava previst, reduint-se a una sèrie d'activitats desenvolupades en manera virtual. Així, la present edició de Castelló 2021, representa un acostament a la normalitat, i per a això aquest Comité Organitzador ha plantejat les primeres Jornades híbrides de la seua història, on es compartiran, de manera presencial i virtual, totes i cadascuna de les activitats planificades.

Aquest any 2021 les Jornades se celebren de l'1 al 3 de setembre a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI. Al llarg d'aquests tres dies comptarem amb diverses activitats científiques, entre elles, tres sessions plenàries, una taula redona sobre Intel·ligència Artificial i una altra sobre "la dona en el sector professional de l'automàtica". A més, tindran lloc, com és habitual, les reunions dels diferents grups temàtics, les presentacions d'empreses, i com sempre, les comunicacions presentades a través de les sessions de pòsters, entre altres activitats. En aquesta edició, totes aquestes activitats es llançaran en línia per a poder habilitar la interacció amb els participant virtuals, havent-se habilitat un espai Web per als pòsters digitals.

Agraïm a tots els participants, virtuals i presencials, la seua inestimable contribució en aquest esdeveniment: als autors dels treballs presentats, als ponents de les sessions plenàries i les taules redones, al Comité Científic i Comité Científic Assessor, així com a les empreses i organismes col·laboradors.

També volem donar les gràcies a CEA, per confiar en la Universitat Jaume I com a seu, per primera vegada en la seua història, de les dues edicions consecutives de 2020 i 2021.

Finalment, volem donar la benvinguda a les persones assistents, presencials i virtuals, i agrair-los el seu interés en les Jornades. Els membres del Comité Organitzador hem posat tota la nostra obstinació a oferir un conjunt d'activitats que els aporte una experiència enriquidora, no sols des d'una perspectiva professional, sinó també des d'una dimensió humanística, esperant que descobrisquen i gaudisquen la nostra ciutat i els seus voltants, mitjançant les activitats socials propostes.

Comité Organitzador Local de les Jornades d'Automàtica 2021

Fundació Universitat Jaume I-Empresa